lördag 17 oktober 2009

Både DT-call och BlogCandy!!! Och ny tävling imorgon!!



Wow vilken dag och vilken glädje för oss här på Scrapptorget som firar öppnandet av vår härliga inspirationsblogg. Vi firar med två helt otroliga BlogCandys, kanske blir du en av de lyckliga vinnarna som får hem något av dessa kit.


DT-call

Är du lika sugen som vi är på att få sprida skaparglädje bland Sveriges scrappare!? Ja, då kanske just du är rätt tjej för oss att delta i vårt team. Att vara aktiv på Scrapptorget innebär att man har stor frihet att själv påverka både sitt skapande, sitt ansvar och engagemang. Det är också en stor möjlighet att utvecklas som scrappare och att få ta del av hela teamets erfarenheter och kunskap. Viktigast av allt är väl också att det är superkul - såklart!

För oss på Scrapptorget är det viktigt att just du är den vi söker - inte bara genom att skapa läckra saker som inspirerar - utan också genom att vara en person som kommer att trivas bra i teamet och att arbeta nära tillsammans med oss. Ja, för oss är det nästan prio ett.

***

Kraaaaaaaaamar
//Scrapptorget med Sponsorer.



Ja, det var väl ingen dålig start på vår nya fantastiska inspirationssida?! Jag är bara ledsen över att inte jag kan delta i det mumsiga blogcandyt, eller att jag kan söka - fast det kanske är lite onödigt då jag redan tillhör detta underbara gäng!
Men just du kan väl söka??? För vi vill ha in så många ansökningar som möjligt så vi kan välja den bästa ur de bästa (för jag är övertygad om att de flesta som söker kommer vi tycka om, men vi har dessvärre bara en plats att fylla...)!

Och ni får inte missa månadstävlingen som drar igång imorrn - det är nämligen dessutom jag som håller i den!! Vinsterna är grymt fina och speciellt en av dem är lite extra ärofylld... *ler brett*

Nä, nu ska jag vila mig lite till - är fortfarande sjuk med feber, rosselhosta och allmän matthet i hela koppen... Så krya på mig! Och vi ses!



7 kommentarer:

Susan sa...

Vad roligt att du har hittat ett så fantastiskt gäng och att ni lyckats skapa ScrappTorget! Grattis!
Jag ska kika in där då och då, och vem vet, undrenas tid kanske inte är förbi och jag chockar dig med värsta alstrena.. Ha ha...
Krya på dig tjejen. Inte kul att vara sjuk.
Kram!

L8 sa...

Hi,hi, som du förstår är jag "lite" nyfiken av mig ;)
Jag har köpt mina plåtburkar hos Mimas när jag var på scrapträff i Halmstad. Jätte bra pris 19kr och så kan du använda alla dina spillbitar och det är en jätte uppskattad present.
Annars sitter jag här och vet inte var jag ska börja - fick 296 papper av en kompis (som bor i USA) igår när hon var hos mig och hälsade på. 180 är mönstrade och resten är cardstock... Man blir nästan förbannad när man hörde vad hon betalat. Under 1 krona/st!!! Jag vill till USA!!!!!!
Har äntligen gjort klart mina kaosar och hoppas få fotat dem i veckan som kommer och få iväg dem.
Ha en fortsatt härlig lördagkväll och krya på dig!
Kramisar

Nenne sa...

Nä, va rolig du är - söka till ett designteam som du redan tillhör!! *asg*

Du undrade över de fina husmödrardekosarna som jag använt - de kommer från ett ark som jag köpt hos Scraplagret, det heter domestic goddess och är gjort av Heartwarmingvintage (finns på en hemsida med samma namn.com), de är tyvärr slut tror jag men flera av de andra dekosarna kommer från Domestic goddess, G45 som jag vet att Scraplagret har! Jag har blivit helt såld på den typen av vintage, 30-40-50-60-tal!! HELT såld! :D

Kra på dig vännen, nu ska in till Scrapptorget och kika!

Kram!

Glimmis sa...

du är för gullig (snyft)... krya på dig.

Kramelikram //e

Soulsister sa...

Krya på dig vännen

kram

Gurkiss Scrappande sa...

Jag kikade in där igår :)

Ser fram emot vad som kommer komma där sen :)

Kram Gurkiss

Monica =) sa...

Hoppas du piggar på dej!!

Tack för glad kommentar hos mej =)
Kommer utan tvekan att följa vad ni hittar på för kul på Scrapptorget!!

Kram, Monica =)