tisdag 23 februari 2010

Premiäråk, en layout av vinster och övrigt babbel!

Ja, nu har vi hämtat finbilen och den var precis som vi förväntat oss, t.o.m lite bättre! Den är sååå snygg i färgen! Och den är så liten jämfört med den klumpiga chryslern! Det första vi gjorde var att köra till däckfirman för att köpa och sätta på vinterdäck, så nu har vi både nya sommar- och vinterdäck till den, känns skönt att ha det kirrat!

Idag ska jag och mannen rensa/stapla upp i garaget så bilen får plats där - vill ju inte ha den ståendes ute i detta jävla skitvädret.. ;-)

Nedan visas en lo som jag gjort utav ett vinstpaket jag fick från en träff hos Storyhouse för några veckor sen. Vann två tävlingar och fick två scrapkit. Varav det ena bestämde jag mig för att scrappa direkt och bara använda vinstkitets delar:


En layout om vårens första mjukglass på torget här i stan.. ÅÅh, vad jag vill ha sommar nu! Är så trött på denna jäkla snön! Går ju knappt att komma fram nånstans pga alla snödrivor *grrr*.

Nu är det snart helg - en helg jag längtat efter!! Ska till Louise och tillsammans med BellaMio och ett par andra tjejer - bara ägna oss åt scrapping heeeela helgen! Ska bli så kul, så välbehövligt och så underbart!! Vilka vänner man kan finna inom scrappingen va?

Nä, mina vänner - dags att rasta finbilen!
Vi ses!
Kraam
//



5 kommentarer:

Lilltolen sa...

Jättefin LO - jag gillar särskilt hur du knutit bandet. Kram och Kör på vägen hela vägen...

Carolines Vita vingar sa...

Gratulerar till vinsterna! Så skönt med en ny bil. Det är inte skoj när bilar krånglar! Kram

Karin sa...

vilken härlig lo!! Jag vill oxå ha sommar.. eller vår iallefall...
va skoj med träff, hoppas ni får jättekul! =)
kram kram!

Eva J sa...

Hejsan.....grattis till dina vinster och vad jag längtar till att sitta i vårsolen med en god glass när jag ser din lo. Jättefin!! Vill ge dig en liten award och den finns i min blogg. Hoppas föresten att vi ses i Oskarshamn.
Massor med kramar Eva

Anonym sa...

Tack for intiresnuyu iformatsiyu