onsdag 25 februari 2009

En massa Lo's

Jag har scrappat i ett par år och vissa alster är verkligen inga jag är speciellt stolta över. Men övning ger färdighet och jag tycker nog att jag förbättrat min teknik.



Lägger ut en mängd Lo's och ni får mer än gärna ge tips på förbättringar. Jag anser mig inte ha öga för färgsättningar eller var dekorationerna ska sitta för bästa resultat.. ;-) Men det är iallafall förbaskat kul, så jag kommer inte sluta pyssla bara för sådana "små hinder".


Jag är heller ingen superfotograf eller bildredigerare så bilderna får ni ta som de är.



Gud, vad negativ jag låter, men jag vill bara förmedla att jag vet om mina brister samt att hjälp mottages tacksamt! :-)



Utan inbördes ordning:













Skapad 2008, bilder från 2004. Mellantjejen och mormor i släktstugan uppe i Mora, Dalarna.







Skapad 2008, bilder från 2002, 2006. Mellantjejens första år samt som 4-åring.







Detaljbild på fjäril, virkade blommor och murgröneblad.








Detaljbild, journaling. Självtillverkad, vilket jag gör med de flesta journalingslappar.







Skapad 2008, bild från 2005. Här har jag pekat flertalet detaljer mot mig och mig personlighet. Grönt i olika nyanser plus lite rosa (favoritfärger), Änglavingar och en ängel för mitt namn (Angel - Angelica - "den änglalika") och så en hemmagjord journaling med stödord om mig.







Skapad 2008, bilder från 2000 och 2006. Äldsta sonen Charlie med ord som hör till hans personlighet.








Skapad 2007, bild från 2005. Mellantjejen Melinda.







Skapad 2008, bilder från 2005. Tvillingarna Douglas & Oliver i sin flygande låda.


Skapad 2007, bilder från 2006. Glassiga smågossar.








Skapad 2007, bilder från 2004. Mellantjejen Melinda lika gravallvarlig som Lilla My.








Skapad 2008, bilder från 2005. Pappa med små duschglada bebisar.





Detaljbild på korsstygnen.








Nu orkar jag inte lägga in fler bilder. Kommer fler imorrn. See Ya!

Inga kommentarer: