fredag 27 februari 2009

Min "skräp"hörna!

Här sitter jag om dagarna/kvällarna/nätterna och planerar, bloggar, scrappar, pysslar och skapar allmän oordning bland alla mina prytslar! =)
Även barnens alster får ta lite plats på väggen och mina smycken får också vara med på en hörna.
Vet inte varför min plånbok råkade hänga med... Den ser ju riktigt tjock ut! Men jag kan försäkra er om att det mest är apotekskort, ICA, H&M, Lindex, Ikea och andra kort som fyller upp den... ;-)
Jag tänkte hänga upp en pinne, till alla snören, framför skrivbordet, bara en enkel pinne. Och eventuellt ngn vägghylla... Kanske att jag också köper en en sån hylla från IKEA med massa fack i.. "expedit" heter den tror jag. I andra halvan av rummet huserar mannen med sin dator så jag får allt hålla mig fint på min halva...
Lite smarta förvaringstips som jag fick häromdagen, och redan utnyttjat, är att ha stämplar i CD-väskor. Himla bra även att man kan ha sina uppstämplade motiv i baksidan av samma ficka som själva stämpeln. Relativt liten plats tog det också.

Har du fler tips på smarta förvaringar (gärna sådant man kan scrappa snyggt på!) så berätta gärna! I neeeeeeeed it! ;-)











*

Inga kommentarer: