fredag 27 februari 2009

Shopping och kartonger

Var på Netto, mataffären, och tyvärr har de nästan bara skräp kvar på scrappingfronten. Men det blev ett par schabloner och reliefpasta som jag inte vet när jag ska använda... Men det kan säkert bli fint till ngt! Nu ska jag bara lista ut till vad... Hmmm.. Help me vettja!

Andra bilden är bara för att visa vad min man kom hem med från jobbet. Svarta små lådor, liknar dem som affärerna brukar ha choklad i på hyllorna. Man kan välja om man vill ta av snedkanten eller låta lådan vara likkantig. Jag tog av snedkanten och har nu alla relieffärger, små färgburkar, akrylfärger, mm, i en sådan låda. Två svarta, likkantade, har jag till blommor. Ska scrappa lite på lådorna, men jag gillar just att de är svarta i grunden. Ser mkt snyggare ut än alla fula brunbeiga lådor. Ska försöka få mer ordning på min hylla. Nu har jag en hel del blandat, i en salig röra, i stora lådor. Bättre att dela upp allt i små lådor tänkte jag.

Köpte också lite tändsticksaskar som jag tänkte göra lådskrin av... Får se om det blir som jag tänkt mig!







*

Inga kommentarer: