torsdag 16 juli 2009

Lyckan kikade förbi ;-)

Ja, jag var lite gnällig i förra inlägget. Var tvungen att få vara lite tjurig över händelsen. Fast jag vände det ganska snabbt med att tänka att jag har så mycket annat som berikar mitt liv - vad är en konsert i jämförelse liksom?

Och - hör (läs) och häpna - men det har dessutom ordnat sig! Ja, efter mycket enträgna påringningar till stackars släktingar så har vi nu barnen utplacerade från lördag till söndag! Farfarn tar de två minsta, farmorn de tre äldsta och Kiara hamnar hos bästa väninnan i Lund.
*tummen upp*


Så nu blev det liksom bara en bonus att jag faktiskt SKA få gå och se Metallica!


Jag måste ju också berätta om alla awarder jag fått (eller det är en och samma, men från flertalet bloggare), jag har fått en snygg "kreativ-bloggare"-award som jag ska visa upp sen - så jag har inte glömt bort er som tillägnat den till mig. Ska blogga om den senare!


Sen fick jag, tidigare i veckan, en hint av skönaste Kamilla... Att jag hade något i hennes blogg att hämta...?
Min åttonde KAOSaward! Kan ni tänka er??? Helt otroligt! Motiveringen framkallade en och annan glädjetår, det ska ju erkännas!


Inte nog med det...nänä.. Idag fick jag en till hint, av söta Lena, att hon också hade något åt mig... Min NIONDE KAOSaward!!!! WHAT??! Fattar noll??! Och även den motiveringen fick kinderna att bli lite röda och ögonen fick lite mer glans...


Med andra ord så har jag 24 stycken KAOSer att skicka vidare... Har påbörjat det gedigna arbetet iaf! *ler brett* Det är ju ett skönt nöje!


Tack för alla goa, uppmuntrande kommentarer! Ni är för sköna!
Kram

8 kommentarer:

Kamilla sa...

ÅÅååååhhh *hoppar upp och ned och klappar händerna*
Vad skööönt!!!
Hörru, bruden, du är värd varenda KAOS som finns ;)
Kram kram i massor!!!

Mrs X sa...

Men så SKÖNT att det löste sig!! Du är verkligen värd att få komma iväg på nåt roligt! :)
Hihi, grattis till KAOS-awarderna! Du måste ju ha rekordet vid det här laget! Men hinner du scrappa nånting annat?! Ser dig framför mig, där du sitter och skapar KAOS-award efter KAOS-award för brinnande livet! *hihi*

Kram!

Lena50 sa...

Men vad roligt gumman!!!
Jag blev så glad för din skull!!!
Njut nu riktigt av konserten och helgen ;)
Ja, så är det när man är en go tjej, då vill alla uppmärksamma det....:) och det är du!!!!
Men jag tycket synd om dig...du har ju ett evighetsjobb framför dig!!!Men du är ju så kreativ och fantasifull, så tycket ju du det är roligt..ta tid på dig, så du inte tröttnar!!! Ha det gott vännen! Kram Lena

Nenne sa...

JAAAA! du SKA få gå på Metallica!! *dansar* Önskar jag fick oxå! Va skönt att det löste sig :D

Kram
/Nenne

Lillnettan sa...

Yeay, gött att det löste sig för dig/er! *ler brett* Hoppas du inte tycker det känns trist och tråkigt att pilla ihop 24 stycken awarder...jag tyckte att mina sex var asroliga men så var det ju "bara" sex stycken också. Glöm inte att scrappa annat också!:P
Stor kram vännen!

Lotta sa...

Ja vad kul att det ordnade upp sig......Jätteglad för eran skull:) Ni kommer att få en oförglömlig kväll!!!!!!

Ha det bra vännen!!

Kram

Hanna sa...

Grattis till KAOS-awarderna - de förtjänar du verkligen!
Och vad kul att höra att det löst sig så du får åka!!! :o)
Så glad för din skull.
Ha det bra!
Kramar från Hanna

Unknown sa...

Vad skönt att det löste sig med barnvakten. Hoppas det var värt allt slit :-)
Kram du goa...