lördag 10 april 2010

Lekt lite i elements..

L
ekt lite med bilderna i Elements, det var längesen sist.. Det var också grymt längesen jag framkallade något - typ ett år sen tror jag..
Hmm, kanske dags nu alltså!
Därför kör jag en genomgång på alla bilder sen ett år tillbaka - de flesta behöver en retusch innan framkallning.. ;-) Plus att det är lättast att scrappa bilderna i sepia eller svartvita...


Enda delen på min kropp som jag faktiskt gillar - mina ögon.. Iaf när de är lite retuschade och i svartvitt.. Å andra sidan så blir väl typ alla ögon snygga i detta skicket! ;-) Haha!


Lille nissen, som också agerade mus i årets tomteshow på dagis - därav den fina sminkningen..


Mellantjejen på sin 8-årsdag, så vacker..


Samma foto, med blekta färger...


Och mitt andra öga!








3 kommentarer:

Anna S sa...

Vilka fina bilder! LO:n i inlägget under är ju bara huuuur läcker som helst också! Helt underbar!!

Hoppas att allt ät bra med dig. Låter spännande att få komma ut i arbetslivet också. Själv lämnade jag skolan förra veckan och ska nu försöka ge mig ut på arbetsmarknaden också. Inte det lättaste kanske, men det löser sig väl på något sätt :)

Ha det fint!
Kram Anna

Annika sa...

oh ja jag älskar ögonbilderna..fiiina ögon har du me :) kram

S. sa...

Vilka läckra bilder! Satt med bildbehandling igår också, ska skicka in en hel massa bilder för framkallning på lilla snäckan. Men det med att dra ner färgerna hade jag inte en tanke på, blev väldigt snyggt.
Kram kram!