lördag 10 april 2010

Scrappat på höjden och äntligen arbetsför!

Idag har det varit en händelsefull dag, jisses vad bra det gått! Jag har varit på möte ute på arbetsplatsen och den 19/4 påbörjar jag arbetsträningen! Det ska bli så himla skoj att äntligen få komma ut bland folk, det är nog det jag mest ser fram emot!

Jag ska jobba på ett wellföretag här i Eslöv, Smurfit Kappa heter det. Där ska jag syssla med miljökraven de har på de olika maskinerna. Jag ska renskriva och gå igenom med respektive maskin hur rutinerna hålls, vad behövs tillföras/tas bort, osv. I mitt tycke låter det faktiskt spännande!

Skönt att det är på G nu!

Över till annat, mitt favoritalster.. Verkligen scrappat på höjden! Tycker jag fick till det riktigt snyggt med färgerna och dekosarna. Jaja, ni får titta och bedöma själva:






"As time goes by"


Le grande finale - motivet står verkligen i fokus va?!


Är såååååå jäkla nöjd!

Lite kort så här, men jag hinner inte skriva mer - barnen pockar på uppmärksamheten och jag är duktigt trött idag!

Så godnatt och på återseende!






13 kommentarer:

Soulsister sa...

Men gud så flott! Verkligen ett underbart alster!
Va kul att allt gått bra, lycka till med jobbet!

kram

Anonym sa...

Stoooooort lycka till med arbetsträningen!!! Guuud vad kul!!!!! Hoppas att allt går vägen, håller tummarna!

LO:n är ju sjuuuukt snygg!!! Vilket jobb!! Den är suveränt snygg, sååå avis att du kom på den idén, och inte jag! ;-)

Stoor kram till dig, vännen!!

Petra/Trollet sa...

WOW en sån himla snygg LO!!!!!

Liina sa...

Jättefin! :) helt underbar :).
o grattis till jobbet :)

Yoli Design sa...

Hejsan svejs GODING!!

ja, den är bara sååå himla läcker... :D Jag älskar den i allt. Påhittigt, färger, upplägg och ja... fotot är bara för vackert... men den är ändå snyggare IRL... som med allt scrappat såklart... Men ja... sååååååå döläcker...

Kraaaaaaaam vännen...

Mathilde sa...

Hej vännen!

GUUUUD så snygg LO!! Åh du är så duktig!!
Och vad roligt med att börja jobba! Det kommer gå kanon, lyllos arbetsplats som får glada söta dig =) Lycka till!
Stoooor kram!

Maiden sa...

Den är verkligen grym!! Å jag har ju åxå haft förmånen att se den live!! Kanonläcker!
Kram

Annelie sa...

Super najs alltså, verkligen jätte fin!!!

Nenne sa...

Men sh*t alltså!! Sååå himla snyggt! Vill se meeer! hur har du gjort? som ett stafflikort eller?

Grattis till arbetsträningen också! spännande!

sandra sa...

Åh så mysig! Vilket söt brud, gillar din fina klänning också.

Kul att du ska komma ut på arbetsträning, det blev verkligen ett lyft för mig när jag kom ut i arbetslivet efter många års sjukskrivning.

Lycka till och ha en trevlig helg!

Kramisar sandra

Mrs X sa...

Ja, den är ju bara såååå läcker!! Håller med Yoli och Maiden, den är ännu snyggare IRL!! Alla detaljer som syns bättre, som crackle accent osv.

Jag är så glad för din skull, för du verkar så peppad inför arbetsträningen! Roligt att du får göra något som känns intressant och meningsfullt, det tror jag är viktigt!

Kram Helén

Eva J sa...

Underbarrrrrrrrr!!!

Mahlin sa...

Oh så vackert, jag förstår att du är nöjd. Det ska du vara. Det är svårt att våga sig på bröllopsbilderna tycker jag men du har fått med känsla stämning och fokus. Fantastiskt!