torsdag 18 juni 2009

Egengjord award! Midsommarcrop hos SS!


Denna award är hemma-tillverkad! Kände för att göra en egen personlig sådan, som beskriver vad jag tycker om de bloggar jag besöker.

Denna award kan ges till vilken blogg somhelst - bara man anser att den är trevlig, beroendeframkallande och kul. ;-)

Att det blev just en kaffe-bild är för att det är det jag själv dricker - men kaffet kan stå för te/vatten/saft/läsk, etc.
Skicka gärna den vidare til en eller flertalet blogger, jag blir superglad om jag ser hur den sprids! *ler*

Ni som får den utav mig är följande:



ScrapparLotta

EssmoScrappar

SUSAN OF SWEDEN

M:s vardag

Petrasos blogg

Mysmumlan

yvonnesscrapkort

Alex Krypin

Lilltolen i fantasin

Pyssel, pyssel, pyssel...

Carolines Vita vingar

Annas Scraphörna

Helén

Glimmis

L8s blog

ScräpEmma

Muffins pyssel

Helenas Scrapblogg

Altheas Mix

Kurrebo - scrap, foton och familj!

BellaMio

Tesa Pysslar

Erica´s Pyssel

Zozzo

Louise Scrapbooking och Pyssel

Lenas blogg

chinry

Pysslingen

Linda H

Sofies Pysselhörna

Eyovine

Marja´s Verkstad

♥JezzzA "Making Memories"♥

Fia skapar

ztinas pysselvrå

Dilorf

Pippins sida

STUDENTMAMMAN

Willea scrappar mest hela dagen

Altered things

Yoli Design

Roolz scrappar

http://maggelimaggs.blogspot.com/

Pyssel à la Raggsocka

Veronicas kortmakeri

Scraphörnans blogg

Anettes pysselhörna

FannyDesigns

Alexandras pysselsida

Välkommen till Ljusglimten

Läsa Scrappa Sova

ScrapMi@

eviebee

Sindras Gnistor

Stämpelhamstern

PysselNinjaGittan

Livet med Lotta

Cyllan

Lillnettans Pysselkaos

CattasattaC scrapbooking

Örnen

cia scrap

Karolinas scrapblogg

Vera med flera

Mitt Scrappande Liv

Hannas Hobbyblogg

Pyssel & smyschel af Nina

Loreleii's pysselhörna

Kamillas krypin på nätet

Mariante/Hoppetossa Gbg

Witch

Deleelsias värld

Miss Goldies scraphörna

Sandras Hörna

Karros skräpbook hörna

Anna - Life as I know it -

Scrapkattens krypin

Monica Kort & Gott

Rafiki pysslar

http://kexholm.blogspot.com/

Scrapbooking enligt Mirabyll


Får ju inte glömma Midsommarcropen - jag ska verkligen försöka vara med! Ska du?


44 kommentarer:

Eva J sa...

Supertack!!!!! Kul med en egen award, och så passande, jag dricker också mycket kaffe. Det är ju så gott!
Massor med kraaaaaaaaaaaaamar Eva

Therése sa...

Tack! Vad glad jag blev!!
Min allra första award... =)

Hoppas du/ni får en trevlig midsommar!
Kram, Therése

Mathilde sa...

Åååh vad gullig du är!! Min andra award i livet :D Blir lika löjligt glad den här gången också! Tack tack tack!!

Ja men visst är almanackan underbar! Kan inte sluta ta upp den och känna lite på den. Den ligger bredvid min på skrivbordet på jobbet varje dag (fast än den inte börjat gälla än, börjar nästa vecka). Man är väl lite småtokig :P Den är beställd på personligalmanacka.se. Superbra sida som är lätt att förstå! Kommer nog köpa en varje år, är helt fast!

Japp ska varva med alkohol och annan mat :) Har gjort ett taktiskt val och inte lärt mig att köra båt vilket gör att jag slipper hålla mig nykter ;)

Jättetrevlig midsommar på dig! Och tack igen!!

Kram kram!!

Emma sa...

Tack, sötaste du!! :) Så superglad jag blir!!!!
Ska skicka den vidare så snart jag hinner...usch, jag hinner varken blogga eller surfa särskilt mycket, här är full rulle. Mitt sommarvik har ju börjat, och i kombo med projekt pysselrum, dt-alster som ska göras och kids som har sommarlov från dagis, så hinner jag så lite.

Men tid kommer sen!! :)

Tack för söta ord i min blogg, jag blir lika glad varje gång. Du är en sådan goding!! :)
Lovar att titta in bättre, nu ska jag göra färdig ett par dt-alster, jobbar hela midsommarhelgen. Men visst ska jag försöka hinna med lite i CCn hos Svensk Scrapbooking.
Vi ses där?

Kramari massor, och hoppas du och din familj får en riktigt härlig midsommar!!

Kramar i massor!!!

Yvonne sa...

Åhh vad påhittigt =)9
Kanonfint ju och jag tackar hjärtligt för den och dina goa kommentarer i min blogg.
Ha en härlig midsommar!
KRAMAR//Y

Anna sa...

Men du är ju för underbar! Tack min kära Internetvän, jag blir lika glad när du stannat förbi och tack för dina goa kommentarer!

Jag önskar dig och din familj en underbar midsommar!
Bästa kramen Anna

rose-marie sa...

mmm.. he he.. nja.. lite knepigt är dte iaf.. ser nästan ut som om man har spillt ägggula i huvudet.. ha ha...

mmm.. visst gjorde hon det.. så stolt så... mmm.. det tycker jag med... så sött när de klär sig själva... =)

ja.. herregud alltså.. det kom inte en dag för tidigt... tror dock att jag inte riktigt fattat än, att jag är ledig... men men..d et komemr väl... har ju vart en ganska hektiskt dag idag med.. i ullared.. =) mmm... tog typ 2½ timme å köra.. enkel resa... så man e ju rätt mör i kroppen nu.. men dte var typ inget folk alls... inga köer å ingen direkt stress därinne... så dte var ju ganska positivt iaf..

aja.. nu ska jag blogga lite.. å sova snart tror jag...


men jag hoppas att du får en trevlig midsommar..

kram kram

ZozzosLiv sa...

TACK Tack TUUUSEN TACK för denna fina award!!!:-) Man blir allt rörd...;-)

Kraam o GLAD MIDSOMMAR!!
PS jag rockade som faan igår;-)

Hanna sa...

Åå, TUSEN TACK! Så snäll du är! *superglad*
Ska skicka vidare så snart jag kan, ska bara läsa igenom några av dina tidigare inlägg, har inte hunnit med datorn på några dagar, måste ta igen detta. ;o)
Så kul med en egengjord award, du är verkligen påhittig!
Awarden är såå fin! :o)
Återigen ett STORT TACK!
Sätter otroligt stort pris på den!
Önskar dig och din familj en härlig midsommar!
Stor kram från Hanna

Pysslingen sa...

Men OOOHHH!!! Min allra första award... vad glad jag blir... du är så gullig... måste skynda mig att lägga in den på min sida och sprida den så fort jag kan... kram och tacka... gulle dig!!!

Lotta sa...

Tack snälla söta du!! Du är ju för gullig:) Och så passande...jag sitter just nu och väntar på att kaffet ska puttra färdigt i köket....

Nu hoppas jag att du och din hmmm....ööö...lilla...hmm...hehe...familj får en uuuuunderbar midsommar!!!
Kramar i massor!

(jag tror visst kaffet är färdigt nu...muma)

Susan sa...

Tack söta du! Extra roligt att du gjort den själv.
Midsommarkramar!

Fia sa...

Oh så duktig och kreativ du är och tack gulle dig för att jag fick vara med på listan!

Kram fia

Mrs X sa...

Åh, tack så mycket, du är väl för gullig!! Vad roligt med en helt egen award :)

Plånbokskortet var inte alls svårt att göra. Jag länkade till en tutorial, kolla där får du se. Men som sagt, inte alls svårt.

Känns någorlunda just nu. Känner att jag mår så himla bra av att skapa! :)

*kram* och Glad Midsommar!

Susanne sa...

Åh, tjejen vad glad jag blev!!! Tusen, tusen Tack!!!

Ha nu en riktigt bra Midsommar!!

Kram Kram
Susanne

Anonym sa...

Tack, hjärtat!!! Tack också för dina fina ord hos mig, de värmer alltid så gott. Den senaste tiden har jag dock haft lite ont om tid för bloggrundor, därav att jag varit så lite inne hos dig. Men det ska det nog bli ordning på, så småningom!!

Tyckte awarden var superfin, blev jätteglad! Undrade just tidigare idag, när jag gjorde i ordning min andra KAOS-award för utskick, vart alla "vanliga" digitala awarder tagit vägen... Så dimper det ner en från dig, bara så där! Kul! Bloggar om den i morgon dock, för just nu är jag ute på bloggrunda, och förhoppningsvis hinner jag tillbaka till pysselbordet en snabbis med innan sängdags.

Kraaaaam på dig, och Glad midsommar!!

pysselninjangittan sa...

Gulliga daj!

en riktigt go midsommar på dig :)

Cornelia sa...

Tittar in för att önska dej och familjen en underbar midsommar (gissa vem som ska JOBBA?! hmmm... jag...) och vad hittar jag?! En genomunderbar award till MEJ!!!!

TACK gulle gulle dej!!!!

Kramar!

Unknown sa...

Åh, tack så mycket! Vilken gullig award och mycket passande till mig - min favoritdryck också :)

Tack också för dina gulliga kommentarer i min blogg!

Kram och glad midsommar!

my world sa...

Tack snälla du för din finfina award! Och kommentaren i min blogg!
Önskar dig och familjen en riktigt trevlig midsommar! Kram

Cyllan sa...

Hej på dig!
Wow vilken snygg award du skapat, tjejen...me like! (även om jag inte är nån stor konsument av kaffe/te/vatten när jag bloggar)
Tusen TACK för att jag med fick äran att vara ibland de första som får den här läckra awarden.
Fniss...nä jag hoppas inte heller på nått vatten i nubben i morgon ( ivärsta fall får vi väl fälla upp paraplyt så slipper vi det)
Ha en sköön midsommarhelg
kraaam C

Lilltolen sa...

Hoppsan! Nu blev jag sådär sjukt glad - riktigt extra glad eftersom kaffe är en passion. Kokt, svart och mycket!!!!!!!!!!
Du är ju magisk som hittar på en egen fantastisk award. Tack igen och tack för att du kikar förbi min blogg. Kram och Glad Midsommar!

Erica sa...

Vad roligt med en egen award. Och super tack för att jag fick ta del av den. Den betyder extra mycket då du har skapat den.

Hoppas du får en underbar midsommar.
Kram Erica

Carolines Vita vingar sa...

Tack snälla rara! Jag blev jätteglad för din fina Award! Så kul att göra en egen! Jag ska ge den vidare imorgon....
Ha en härlig midsommar! Kramar Caroline

Li@n sa...

Ville bara önska dig en härlig midsommar!!! och så ser jag ju också att jag vill ge dig en JÄTTEKRAM för din fina award, den ska jag klistra in så fort jag bara kan och ta mig an utmaningen också. Nu ska jag alldeles strax iväg på bröllop.

Kram kram Lian

ScrapMi@ sa...

Åhhh vilken fin o TACK så fiffigt av dej, jag som är kaffetokig passar alldeles utmärkt =)

Önskar Dej en riktigt härlig midsommar :)

Kramizzz//Mia

Frusvea sa...

Åh vilken fin award - den tackar och jag niger för :)
Önskar dig en riktigt god och mysig midsommarafton. Vi har väl samma väder du och jag ;)
Många kramar till dig från mig bippotjejen :)

Vera.m.fl sa...

Tack bruttan! Den SKITFINA awarden är tacksamt mottagen och hämtad in till min blogg :) Där passar den ypperligt mådu tro (även om du oxå borde få en för din blogg kräver oxå en kaffekanna el två) *S*

Ha en toppendag/kväll och sköt om dig min vän!

KRAM

Viddan sa...

En väldigt kul ide'
Och snygg är den oxå!
/Lena

Mrs X sa...

Hallå gumman, hoppas du mår bra idag! :)
Har en liten present till dig på bloggen!

Maritha sa...

Det var inte en så liten lista.. Jag förstår att det tar tid för dig att ta dig runt bland bloggarna.. :D

Tack för awarden! Den är värd massor, eftersom det är du som instiftat den.. :D

Kramen!
Maritha

~ Sophia ~ sa...

Tack så väldigt för din superfina & härliga award!
Jag blev verkligen superglad & stolt över den. Har redan låtit den fortsätta ut på nätet...; )

Jag blir alltid lika glad över alla vänliga &uppmuntrande kommentarer som du lämnar efter dig.

KRAM! Sophia

Mita sa...

Gulledej! Puss & Kram Mita - Altheasmix

Alexandra sa...

Åå tack vad snällt av dig :D Ska genast blogga om den och klura ut vilka jag ska skicka den vidare till! :D

Anna S sa...

Tack så hemskt mycket! Vilken fin award! Kul att den är hemmagjord också :)

Blir liiite avundsjuk när du skriver att du ska få hem en massa Greeting farm-stämplar! De är ju så himla fina. Men nu får jag vänta lite med att göra nya inköp så att jag hinner med att använda lite också ;) Köpte ju massor med fina stämplar från Bildmålarnas förra veckan som bara väntar på att få användas.

Ha det riktigt bra och tack igen för awadren! Den åker in på bloggen om en liten stund

Ha det toppen!
Kram Anna

Karin sa...

Massa tack för din fina award! Jättegulligt av dig! =)
kram kram!

Maja Stokk / eyovine sa...

Mäh.... den fiiina awarden du gjort.. å så hittar jag mig i listan =) *me happy*
Tusen tack!! Gulle du!!

Kram Maja

Annica H sa...

Oj oj oj så produktivt! Va duktig du är! :)
Stämpeln du såg hos mig är köpt hos www.scrapmagasinet.no.
Väl värt ett besök!
Kram Annica H

Yoli Design sa...

hej hej tjejjen...
ja, denna flyger då redan land å rike runt... Har fått hur många nomineringar som helst!! *skrattar*
Ja, tack du är ju för gullig du!! :D

Kraaaaaaaam

Lena50 sa...

Men tack gumman!!!
Du är väl för go!!!
jag har ofta en mugg kaffe bredvid mig, när jag scrappar eller sitter vid datorn, vad vore livet utan kaffe...som kärlek utan kyssar, heter det ju...stämmer bra!!!!
Så häftig den var!!!
Ska nog sätta på en mugg, har föresten köpt en vattenkokare, jättebra, så ofta dricker jag pulverkaffe, eftersom jag är ensam om, att dricka kaffe, och det går riktigt bra!!! Kram på dig/ Lena

Anonym sa...

Superduper-TACK för awarden!!! Va du är kreativ som gjort en egen! Ha det bra! Kram ztina

L8 sa...

Hej gumman! Är tillbaka från min semester nu och upptäckte att jag fått din award från någon annan och då gick jag in och kollade hos dig och upptäckte att jag fått den av dig också. hihi
Tack för alla goa kommentarer.
Stämpeln du undrade om är bara upptryckt som en test som vi i "Skurupsgänget" kunde köpa direkt av Lotta. Hon var inte helt nöjd med trycket ?!?!? så det är inte ute till försäljning alls. Är sååå glad att jag fick tillfälle att köpa den för den är så himla användbar.Jag har 5-6 andra stämplar av henne till som inte heller finns ute till försäljning och de är lika söta och framför allt lite annorlunda mot allt annat som finns ute på marknaden.
Kramisar
L8

Tesa/Therese sa...

Tack snälla du för din award! Hinner knappt blogga runt nu när jag påbörjat mitt nya projekt. Ha det gott.
Kram

cia sa...

Tack söta du!!!!