måndag 22 juni 2009

Vinnarna i blogcandyt! =)

Äntligen har jag utsett en vinnare och en tröstprisvinnare!
Totalt antal deltagare blev: 44 stycken.
Men jag lägger i 3 extra grejjer ändå! (Skrev ju en extra pryl för var 15:e deltagare och detta blev ju verkligen ett gränsfall! *ler*)
Hur jag räknat ut nummerna för varje deltagare förklarar jag längre ner på sidan.
Tack för att ni ville delta!
För egen del har jag hittat en massa nya bloggar att kika in på, så jag tackar för det med!

Då drar vi första vinnaren, den som vinner grejerna på bilden plus lite extra...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
spännande va?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Och nummer 71 tillhör:
.
.
Pernilla
(som inte har någon blogg)
.
Grattis tjejen! Maila din adress till mig inom en vecka, annars går lotten vidare till någon annan.
.
.
.
.
.
.
.
Då var det tröstpriset, det blir vad det blir, men något blir det iaf! Haha! Lite scrapthings nataurligtvis! Och den som vinner detta blir:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
alltså - det är ju superspännande!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nummer 40!!
Och det numret tillhör ingen mindre än:
.
.
.
.
.
Grattis till dig också!
Maila din adress inom en vecka så får du ett litet tröstpris i brevlådan din!



Så räknade jag ut rösterna:


Skrev alltså alla deltagarnas namn i den ordning de deltagit och sen fick alla varsett/fler nummer för de antal man deltog med. Sen drog jag vinnarnummerna via random.org. U got it? Jag hoppas att det var rättvist.
Jag återkommer senare ikväll med midsommar-bilder, lite bubbel och annat smått & gott!
Ha de bäst!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Stort grattis till de två vinnarna!!! Tack för chansen, vännen, jag är ju glad ändå.... jag fick hem paketet från Mias Mix idag!!!

Hoppas du har det bra!
Kram

pysselninjangittan sa...

grattis till dem som vann :)
Och en kram till dig :)

Anonym sa...

Hej !!!

Jag är en vän till Vera,och jag brukar smuga mej in på din sida och se din alster bl.a.Jag vet inte om du tittat in hos mej.Men iaf så lästa jag att du ville ha lite roliga historier,jag har en historia men den är inte rolig utan jag gillar den ,bara för det är så mkt i debatt om hälsa och motion...Så här går den...

Livet borde inte vara en resa med målet att komma till graven med God hälsa och en Snygg kropp.Utan snarare glida igenom det med chocklad i ena handen vin (kaffe)i den andra,trött,sliten och skrikandes............................Vilken resa

Ha en bra dag
Hälsningar från Piteå

rose-marie sa...

grattis till vinnarna =)

Sindra sa...

Varmt Grattis till vinnarna! :)
Tack för chansen att vinna, Angelica!:)
Roligt att du kikat in i mig blogg också! :)
Ha en fortsatt skön sommar nu när solen äntligen tittar fram! :D

Mathilde sa...

Låter som en jättemysig midsommar. Lite mycket alkohol hör bara till ;)
Blev faktiskt inget sjungande och dansande för mig heller, men gör som du och satsar på nästa år!

Ha det bra! Hoppas du får njuta massor av solen!
Kram på dig!

ZozzosLiv sa...

Grattis till vinnarna...

Hmm de stora rosorna är "plast" rosor som jag köpt på en "vanlig" butik...;-) hihi...Billigar men "högra" är dem...O det är ett minus med album , förvaring osv...

Kraam

Yoli Design sa...

Graaaaaaaaaaattis tjejjer... :D

Å hej gulletjejjen... :P
Hur är allt med dig??
Får du lite sommarsol på nosen!?
Jag pendlar mellan dator, pysselbord och solstolen!! hahaha

kraaaaaaaaaaaam

Monica =) sa...

Hej hörrni!!

Jag har precis mailat dej, Angelica, för jag är den glada vinnaren av tröstpriset =)

Nu ska jag kika vidare på allt kul du visar upp i bloggen!!!

Kram, Monica =)

Lillasysters Kakor & Cupcakes sa...

Hej tjejen! Fick mitt paket idag! Gud så mycket fina grejer det var i, 1000 tack! Tänk om man hade lite mer tid att scrappa bara...för nu är jag bra sugen! Kram Pernilla