tisdag 10 mars 2009

Altrad box till vecko-korten

Bara väldigt enkelt, mest för att ha mina veckokort snyggt förvarade. Locket är bottnen på ett cornflakespaket som jag klätt med silverfärgad kartong á la Kappahl. Bottenlådan är från ett chokladflingepaket (de är lite mindre än de vanliga cornflakesen...) som jag klätt med svart-vitt papper á la H&M. Snacka om att återanvända papper!? Och hur klädsamt är inte det?!
Tycker det blev ganska snyggt för att vara ett hafsverk. Blomman sydde jag snabbt ihop av små bandbitar, lite punchinella, en knapp med floss och *vips* så var saken klar. Blev litemed texten, men det fyller sin funktion iaf. Tyvärr gör inte bilden den riktigt rättvisa, då den faktiskt är lite finare irl. =)














2 kommentarer:

Kamilla sa...

OOOH den blev ju jättesnygg!!
Blomman blev supercool!!

Anonym sa...

COOL box du gjort till dina bara jag kort *nickar* Mycket smart *nickar mera* :)

kram gurkiss