måndag 2 mars 2009

Godiiiis till mig!!

Wiihooo! Jag fick paket idag, jag fick paket idag!!

Beställde lite smått & gott hos Scrapgalen (Vilket fiffigt namn! Min namne ju!).

Det blev 7 olika alfabet, varav en thickers.

Lite underbara blommor (Jag hade kunnat scrappa om och med bara blommor, det finns ju så många! Och fina!), band, rhinestones, halvpärlor och rosa teardrops.

Lite vanliga canvas-papper i vitt och svart (alltid bra att ha hemma) och lite vårigt papper från Trés Jolie, lite tyll, en edgescraper och en grej till som jag är grymt nyfiken på; Crackle accents.

Ska testa lite av prylarna så fort jag fått barnen i säng ikväll! See U Later!


1 kommentar:

Tiggy sa...

Oh my vad du shoppat! Ja nu får du allt göra den där muggen. :P Så mycket fint i den där högen.. *drömma*

Hoppas kaffet blev gott!