torsdag 12 mars 2009

Tusen ideér och noll kreering

Jag har så många ideér på vad jag vill skapa och kreera. Men varje gång jag sätter mig vid skivbordet för att starta så fastnar jag vid datorn och alla fina bloggar... *suck*

Igårkväll fick jag iallafall gjort ett halsband åt moster (hon som fick kaffekortet och faktiskt var här på kaffe i tisdags - det funkar alltså med kaffekort!=)). Hon fick själv välja pärlor och design som en födelsedagspresent - hon är ganska kräsen så det är inte lönt att göra efter egen design, man vet aldrig om det faller damen i smaken. =) Och nu ska jag försöka göra ett roligt kort till halsbandet. Tänkte mig en utskuren bit hals och axlar som en del av halsbandet får hänga på och sen en fick där bakom för förvaring. Det får bara inte bli för tjockt eftersom jag ska kunna skicka det i ett kuvert.



En annan rolig nyhet - jag fick min vinst från Scraphörnan! Jättefina grejer och jag har även tusen ideér om hur jag ska använda dem!

2 kommentarer:

Cyllan sa...

Hej!

Tackar för titten och den fina kommentaren i min blogg.
Hihi..jag får nog erkänna att jag också är väldigt förtjust i prickigt
Kul idé det där med att scrapa på kortlekskort (har ofta minst en kortlek med något kort minus)
Ha det bra
Kram C

Karin sa...

Tack snälla för dina söta ord i min blogg! Det värmer verkligen & du gjorde mig jätteglad! =)

Har kikat runt här litegrann & hittade massa fint att titta på!

kram K.