måndag 9 mars 2009

Sneakpeak...

Sneakpeak på senaste alstret, men den får inte visas förrän efter den 10/3, dvs efter imorrnkväll. Har skickat in den till ScrapRooms tävling i freestyle och egentillverkat. Jag hoppas bara att jag fick tilld et rätt vid inskickningen, har nollkoll på hur man ändrar med pixlar hit och dit? Drog bara i "hörnen" för att få bilden mindre och när den var under 500x500 så sparade jag den...? Jaja, det återstår ju att se. =)

Fick iallafall sagt till mig idag att jag ska scrappa mer!?
Haha, ja det är helt sant!
Går hos en samtalskontakt och när vi idag kom in på samtalsämnet scrapping så sa hon att hela mitt ansikte ändrade form och plötsligt såg jag nästan lycklig ut.. =) Och eftersom jag är sjukskriven för vissa problem så finns det inte mycket som är bättre än när man skapar och dessutom tycker det är kul. Det är helande t.o.m. Så jag ska scrappa med gott samvete! Skönt att höra! =) Undrar om shopping ingår i den där healingen också?? *ler*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej!
Tack för dina kommentarer =) Måste ju kika tillbaka också. Spännande det ska bli att se det du har en sneakpeak på!
Måste ju säga med att shopping absolut ingår i healing =P När jag själv var sjukskriven för diverse krämpor i samband med graviditeten och en annan mindre rolig arbetserfarenhet så försvann allt när jag satte mig vid mitt pysselbord. För att kunna scrappa var man ju tvungen att shoppa saker också så det gick hand i hand =)

Alex sa...

du är på G tjejen! vad mycket fiiiint du har skapat sen sist jag kikat in här.. o det var inte speciellt länge sen! underbar idé med veckokort! superfina är de också! LO:n också! häftigt sätt att ha rubriken på! *lagrar i minnesbanken*

du är inte ensam om att ha scrap-terapi! jag blev sååå mycket lyckligare sen jag funnit den här passionen! inte mycket man känner sig duktig på när man är nybliven mamma (o jag är rätt van att känna mig duktig på jobbet annars). kände mig helt vilse.. men sen började jag scrappa.. en liten stund bara för mig själv.. oj vad lycklig jag blev! sååå mycket nöjdare :-) annars, när jag var dålig (läs - på vägen att bli utbränd) blev jag ordinerad "det som får mig att må bra". just då var det gym, men numera skulle det nog bli en stund vid pysselbordet :-)

ska bli kul att se resten av den fina sneakpeaken!

kram!