söndag 22 mars 2009

Okej, ingen snyggve-bild, men...

Har inte hunnit göra några Lo's färdiga, men tankarna är på dem heeeela tiden. Har så svårt att bestämma mig, men nu har jag kollat igenom en massa olika skisser och utmaningar och hittills har jag iallafall kommit på 5 olika Lo's som jag ska göra. Har därför suttit hela dagen och lekt i words med fonter, storlekar och layouter. =) Var även inne på Mirabyll's sida och kollade alla snygga nedladdningsbara grejer hon bjuder på! De är verkligen fina och jag älskar ju sådant som är hemmagjort (och därmed gillar plånboken också det!).


Imorgon bär det av till kalas. En 11-åring och en 36-åring. Tänkte göra egna kort, men vi får se. Födelsedagsgrisarna är rätt svåra att uppvakta, ganska kräsna om man får lov att säga så? Men 36-åringen älskar motorcyklar, så det ska man väl kunna fixa ngt på. Värre med 11-åringen, för hon har inga leksaker längre, sitter bara vid datorn, det är liksom det enda som är roligt. Hm.. vad ska man hitta på åt henne då?


Bilden här nedanför är bara för att visa vad jag gjort hittills till mina 5 Lo's. Lite titlar och journaling.
(Ps. Vill ni läsa journalingtexterna så klicka bara på bilden för en förstoring.)


Skrev ut på fotopapper för att få den lite glansiga ytan. Eventuellt ska jag testa lite Crackleaccents på någon av dem... Få se om jag hinner ngt imorrn efter kalaset.

Tjingeling kära ni!

/

Angelica

Inga kommentarer: