tisdag 3 mars 2009

Överflöd av kreativitet

Blev galen igår. Sprang här hemma som en yr höna och fingrade på alla prytslar. Hade tusen och en ideér om vad jag skulle skapa, surfade runt och skaffade mer inspiration. Inte bra. Nä, det blev så illa att jag fick inget alls gjort! Inget alls. Inte ens en liten skiss på bordet. Jag fick helt enkelt en kortslutning av all inspiration. Så idag ska jag inte surfa runt så mycket utan låta min egen kreativa ådra få arbeta. =)

Jag testade lite av Crackleaccents på en blomma, och ja, det ser gammalt ut. Riktigt tjusigt. Nu ska jag bara få användning av den på kort/Lo's eller ngt altrat.

Jag har aldrig gått efter andras skisser (förutom min sista LO, den ett par inlägg ner) eller skickat in till utmaningar/tävlingar. Men nu har jag satt upp, som ett mål, att minst en gång under Mars månad ska jag bidra med ngt till ngn annan sida. Är rätt sugen på SvenskScrapbookings Mars-utmaning, ett påskkort. Det ska jag väl klara av?

Men det är mitt mål iaf och jag har nästan en hel månad på mig, måtte jag inte kokat över tills dess! =)

Inga kommentarer: