söndag 29 mars 2009

Filminspirerad Lo med skräcktema... =)

Eftersom Magdas Blogg verkar nere och har så varit i ett antal dagar (läste nånstans om en serverflytt och krasch?), så får jag helt enkelt strunta i månadsutmaningen. Utmaningen bestod av att inspireras av en film eller musikal. Jag tänkte länge och väl innan jag hittade vad jag kunde scrappa om. Dessa foton har legat sen halloween och jag har inte pallat scrappa dem förrän nu. Filmen ploppade upp i huvudet när jag igenom bilderna - The Witches of Eastwick. Även om mina stora barn egentligen bara består av två häxor och en liten djävul, så fixades det snabbt till av en häxhatt med hornen istället...

Hattar, pumpor och eldflammor är klippta på frihand. Spindlarna är QK, papperna cardstock och filmtitlarna från google-sökning.






8 kommentarer:

Karin sa...

Den är supercool! Va läckert med eldflammorna! =)

kram!

Lotta sa...

Wow....tufft!! Och vilket jobb att få till eldflammorna så.....riktigt coolt. Häftiga foton åxå...tänk att så sötingar kan se så farliga ut:)

Sen är ju inte skräk min grej riktigt.....då kan jag inte sova sen...så barnslig är jag:)

Ja vi hade mysigt i mörkret igår.....skulle man göra oftare egentligen...bara för mysighetens skull....och miljön.....Här var det nog många som släkte ner, däremot inte våran komun vilket jag tycker är riktigt dåligt!

Hoppas din vecka blir en bra vecka...

Kram

Frusvea sa...

Wow vilken cool LO och så "räligt" skräckiga barn :) Jag gillar döskallar och älskar vampyrfilmer så den här är helt i min stil :)
Ha en bra vecka!Själv ska jag sitta här och gråta i flera veckor utan min dator ;)
*kram*

Kamilla sa...

Ååh så himla cool LO du gjort, och hattarna och lågorna och spindlarna, så underbart helsnyggt!!

Yoli Design sa...

wowowow så läckert...
verkligen härligt tema och du har verkligen lyckats fånga det perfekt... :D
Härliga foton och färger...

Kul med lite kusligt bland allt vårblommigt!! :D

kram kram

Karolina/karehed sa...

Vilken häftig LO! Gillar detaljerna med eldsflammor och korsspindlar, snyggt!

Kram Karolina

Muffin sa...

Huuu - vad kul! Fina eldflammor! Tack för alla dina snälla kommentarer, du är för rar!
*kram*

Tiggy sa...

Hih vad läckra flames!

Kommentaren värmde må jag säga. :) Ja du får skicka dit honom. :P