onsdag 4 mars 2009

Jag vann!!!

Kan ni fatta? Jag som alltid är världens looser (men tur i kärlek, jojo!), drar alltid nitlotten.. Jag har nu vunnit lilla bloggcandyt i Marit & Scraphörnans blogg! Tack Marit!

Är sååå nyfiken på vad paketet kan innehålla! Blir glad för precis vad som helst! Allt går ju att använda till något. =)

Det som bla är så kul med att vara scrappare är att allt kan bli användbart. Man ser potentiella dekorationer i mångt och mycket. När barnen får paket med kläder i så är jag genast där och nallar klädkartongen, den kan ju vara alldeles utmärkt som underlag, fotomatta eller t.o.m som dekoration i ngt alster, likaså presentsnören och presentpapperet! Är ngt klädesplagg trasigt så klipper jag ut tygbitar, tar av blixtlåsen, knapparna och fickor (kan bli skitsnyggt att gömma journalingen i!) och sorterar genast in det i min scrapsamling.

Det är tacksamt att vara scrappare, rentav miljövänligt och sparsamt! (kan jag ju inbilla mig iallafall, det låter bra inför mannen...!) *ler*

Inga kommentarer: