tisdag 31 mars 2009

Brusiga och knasiga bilder

Fler bilder med lite brus, någon knasig och någon i highlight. Som sagt - jag är fast!
Tyvärr har jag inte så mycket ork över till att scrappa, har för mycket tråkigheter runtomkring just nu, men att retuschera en bild tar ju inte så lång tid. Så ja, jag får väl ägna mig lite mer åt fotografering, lite mindre åt scrappingen.. =) Men det kommer, jag lovar, det kommer så småningom! =)

En något highlightad Jennifer (äldsta tvillingen), och dessutom på lite dåligt morgonhumör...

Fortfarande dåligt humör, men denna gång i lite gammeldags stil, slitet foto.

Mellantjejen Melinda och hennes klarbruna, vackra ögon.. Tänker alltid på choklad då jag tittar henne i ögonen. Eller på kaffe beroende på vilket humör jag är på.
(Vid PMS = Choklad, övriga tider = Kaffe)

Charlie - äldsta tvillingen och här ser han kanske inte direkt söt ut... Han är lite... hrm...lite blå? (Kommer osökt att tänka på låten "blue" med eiffel 69 eller vad de nu hette? "I'm blue, I'm...")Menmen, det var han själv som bestämde att han skulle se ut så.
Så han ser alltså inte ut så i verkligheten! Nänä, där är han världens sötaste lilla Charlie!
Här är han bara lite...blå... och ...grön...


Ha de bäst och tack för era supergoa kommentarer!
Kram
/
Angelica

11 kommentarer:

Lotta sa...

Låter inte bra att du har tråkigheter runt om kring dig....hoppas det löser sig snart.

Vilka härliga bilder....älskar den på din kille längst ner.....vrålhäftigt ju:)

Kan tänka mig att man kan bli fast i detta åxå...att fixa och göra foton lite roligare.

Tusen tack för dina goa kommentarer i min blogg....du gör mig sååå glad:)

Ha en härlig tisdagskväll:)
Kram

cia sa...

Många härliga foton!
Jag har också hittat moderskeppet, men när ska man ha tid???:-o
Kul grejer du hittat på att göra iaf:-)

Tiggy sa...

Tjo! Tack. :) Har väl fått ihop en 10-12 st. Jag är väldigt långsam och kan sitta länge med mina alster. *skäms*

Mrs X sa...

Hihi, vilka häftiga foton!! Önskar att jag kunde mer i Photoshop, men jag lyckas aldrig få till det sådär bra!

Tack för din gulliga kommentar i min blogg, det värmer!

Tesa sa...

Coola kort! Trist med tråkigheter, hoppas det löser sig. Tack för din kommentar hos mig.
Kram

Kamilla sa...

Men jisses du rockar mina sockar!!!
Så coolt och du äger ju på redigering !!!
Hoppas det lättar med det trista runtomkring...det tar mkt energi kan jag tänka
*kramar om*

pysselninjangittan sa...

hihi, ett riktigt gift har de blivit ;-)
pojkens bild kan ju bli en döfräck LO utav :)

Frusvea sa...

Huu vilket monster du har till barn *hihi* Blev hur coolt som helst!
Ja leta upp gubbens gamla frimärken. Tänkte faktiskt altra en ask i vintagestill och använda en massa frimärken. Hmm det är nog nästa projekt :)
Men nu är det mest synd om mig har ont i halsen och förkyld - igen. Det är 8:e gången och två pencilinkurer sen lucia *muttrar*
Hoppas du får lite positivt snart omkring dig!
*kram*

Cyllan sa...

Hej och tack för den härliga kommentaren i min blogg.
Hihii jag kan inte heller påstå att jag diggar mina första kort eller LO:s.
Nä man e inte konstig om man inte äger en enda hÄngel (jag gillar inte de nya...har samlat på mig lite av de äldre som jag gillar mest)
Jodå maken ser fram emot att få en go fotmasage
Hoppas ditt liv snart rättar till sig och jag får väl hojta till nästa gång det är mässor i våran trakt så du inte missar dem (ler)
Kram C

Vera sa...

Måste bara få säga att din blogg är underhållande att läsa, du skriver på ett roligt och "talande" sätt. Sedan är dina bilder och alster riktigt fina! Följer din blogg med intresse :)

Hoppas dina tråkigheter ger med sig!

Stor kram från en stormamma till en annan!

Alex sa...

coola effekter! har också fotat mer än scrappat på sistone.. vet inte vad som har hänt med inspirationen :-O

hur gjorde du för att highlighta Jennifer? tyckte jag om...

kramizar!