torsdag 26 mars 2009

Magdas utmaning? Plus lite vårbilder

Någon som vet nått om Magdas blogg?
Har äntligen gjort en LO till deras utmaning om film/musikal, men bloggen är spårlöst försvunnen. Kommer inte ihåg sista inlämmningsdatum i heller så det kanske redan är för sent ändå? Asch, att jag är så slarvig alltså! Vet inte om man får visa LO'n i bloggen? Men kanske att jag bjuder på en liten sneekpeak? =) Den är... hmm... väldigt annorlunda.. Lite märklig sådär, men ganska rolig ändå tycker jag. Barnen gav högsta betyg och det är huvudsaken då den handlar om dem. Temat är egentligen ett halvår försent, men jag scrappar aldrig i tidsordning ändå så varför börja nu?




Lite vårbilder - för det är ju snart VÅÅÅR!!!!




3 kommentarer:

Lotta sa...

haha....vad häftigt längst upp......Jag som HATAR spindlar annars tyckte detta var toksnyggt:)

Och vilka underbara vårbilder....man längtar som en tok dit nu. Och sitter man inne och tittar ut ser det ut som värsta våren redan är här. Man fy bubblan när man kommer ut....Har det varit så kallt nångång i vinter tro?? Men visst är våren på väg ändå:)

Ha en underbar dag!
Kram

Sofie sa...

Kul att du hittade in till min blogg och tack för kommentaren på så sätt hittade jag hitt. Helt klart ska du försöka komma på någon av träffarna på Studieförbundet är alltid kul att träffas och inspireras av andra, själv ska jag ditt den 5/4 i alla fall. Vilka härliga vårbilder du har tagit. Kram Sofie

Erica sa...

Tack för alla kommentarer du lämnat hos mig. De gör mig glad. Tyvärr har jag själv varit en dålig bloggar.

Vad mycket fint du gjort. Vilka underbara vår bilder. Riktigt så långt hat våren inte kommit här. Lät som detvar snö på väg.

Kram Erica