måndag 13 april 2009

Ett kort med lite fräs i...


Jag gillar ju att utmana mig själv i att göra saker som jag kanske inte vanligtvis skulle göra. Vilket iof innebär att det "vanliga" sakerna numera blir ovanliga.. Hmmm, det tål att tänkas på! Jag har tusen och ideér och jag har fått så mycket fint att skapa med så det rycker och sliter i skaparnervern mest hela tiden tycker jag. Men så har jag också en redig man som babblade något om "..*mummel*... kanske skulle ta en röjning idag..?.." Och då får jag väl vara lite duktig jag med och försöka ta en del av röjningen! Fast räknas inte scrapping till att röja? Eller vänta nu - det är ju efter man scrappat som röjer! Så var det ju! *ler*

Så här kommer ett färgglatt kort. Blommorna har jag sett på så många andra ställen u så jag blev tvungen att testa efter eget recept. Tror inte jag gjort riktigt rätt, men det blev ju blommor av det iaf! =)



Två blommor och en fjäril med lite bling efter sig.


Insidan med en grattis-hälsning.


Dags att röja!



4 kommentarer:

Lotta sa...

Vilket läckert kort.....Tokhärliga färger och dom där blommorna var ju toktuffa......har tänkt många gånger att testa att göra såna med, men har inte blivit av än.

Ja visst är det kul med lite vin, roligt spel och trevligt sällskap:) Vad kul att ni hade en trevlig påskafton åxå...och visst får man äta lite extra godis när det är påsk:)

Kram

Lillnettan sa...

Coola! Som du! ;) Jag har försökt göra såna blommor men att det ska vara så förbaskat svårt att riva runt??! De blir mindre och mindre och jag river och river...till slut blir det inget kvar, bara skräp och ett dåligt humör. :P

BellaMio sa...

Himla läckert!!

Skulle aldrig få till det i de färgerna kan jag säga! Jag är mycket mer försiktig än du!!

Tack för titten :)

Muffin sa...

Läckert, supeläckra färger!! :)