måndag 20 april 2009

KAOS-awarder!

Så landade en underbar KAOS-award i min brevlåda imorse! Sötaste YooRee har skapat denna till mig! Med motiveringen: "Söta Hängeln med blomsterlådan tyckte jag passar denna tjej så bra. Hon sår många frön med sin söta person."
Amen, kan man bli annat än glad?? Jag ler från öra till öra!



Visst är den fin! *ler*


Så fick ju jag också sätta igång och skapa KAOS-awarder och det gick ganska snabbt! Jag blev lite inspirerad av YooRee's alster där hon duttar på färg, spackel, crack, mm. Så jag kladdade ner mina kort i kanterna. Stämpelmotiven står för vad jag gillar hos just den personen! Jag skulle så gärna vilja ge er alla en award - men jag har inte tiden eller frimärkena att scrappa så många! =) Men jag hoppas att jag så småningom får en award igen så att jag kan ge den till fler!

Mina KAOS-awarder går till:





Så kan ni vara snälla och maila mig era adresser till: angelica_single@hotmail.com


Vem som får vilken återstår att se då de landar i brevlådorna... *ler*

Detta kortet är till en tjej vars support jag bara älskar att få, hon lämnar alltid så mysiga avtryck efter sig. Hon är kreativ som få och med en stor portion livshumor, en sådan alla borde ha vid sin sida!


Denna går till en tjej av mångsidighet. Hon och jag har mångt och mycket gemensamt och hon skänker mig jämt ett gott skratt på vägen. Alltid lika spännande att läsa något av hennes avtryck.


Denna ska gå till en tjej som är som en stjärna, nyanserande, strålande och på något sätt så självklar här i världen. Hon rockar fett! En mysig och härlig bekantskap som jag hoppas få behålla in i framtiden!


Baksidorna av korten


För er som inte vet vad KAOS-awards är för något så kopierar jag texten från YooRee's sida:

KAOS(Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje)

En levande logga som sänds till någon man uppskattar.
Men istället för att ha den digitalt, så skapar man riktiga scrapverk och skickar dessa vidare.
Den som får, ska i sin tur skicka vidare egengjorda KAOS-awards till dem de uppskattar.
Awarden heter ju som sagt KAOS oavsett vem som gjort dem.
Och på dessa ska ens egen stil, eller specialiteter finnas med.
Varje KAOS-award innehåller:

Titel: KAOS - Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje
Skaparens eget namn
Storlek: 10x15cm

Sedan ska man ju givetvis fota/scanna awarden och blogga om den också.
På så vis blir ju awarden ett digitalt minne, men också något man kan fysiskt spara och titta på.
I bloggen utser man också nästkommande TRE KAOS-vinnare.
Kanske skriva en liten förklaring om varför dessa fått awarden, eller bara lämna länk till dem.

Så go ahead! Starta KAOS-awarder du med!
*ler*




När jag inte gör KAOS-awarder så pillar jag med blommor. Tänkte göra pappersrosor och trä på något slags ris - till en fin vårbukett eller något!


Tänkte göra dem i ljusgult, ljusrosa och grått. Kan det bli snyggt tro? Får se om jag får ihop det överhuvudtaget!


Är bara tvungen att berätta för er - jag "vann" (man vann ju inget, bara lite mer poäng till den slutliga tävlingen liksom, men jag är lika glad för det!) deltävling två på Hobbyhusets poängjakt! Efter två deltävlingar ligger jag på en delad tredjeplats! Jippi - vad glad jag är! *ler brett* Vann gjorde jag med min Glitter & Glamour-LO!



13 kommentarer:

Yoli Design sa...

wow så fina de blev...
tror helt garanterat att de kommer bli superglada...
så söt han är som käkar melon... hihi är det tingtura va?!
Läckra rosor... kul å se när det projektet är färdigt!!

Så bra att den kom fram idag! :D Å att du gillade den!!


Kram kram

Vera.m.fl sa...

Vaaaa...nä men jag tror jag dånar!! Du är ju sötast i världen som ens tänker på lilla jag då du har endast TRE stycken vänner att lämna award hos denna gång! Blir rent utav lite "ståpälsig" av glädje :) Finare award kan man väl knappast få?! Oavsett vilken av dina fina alster som landar i min låda så är jag otroligt tacksam och glad!! :))

Puss och kram på dig :)

Nu har jag ett projekt- tre KAOS-awarder som ska skapas i veckan!

GRATTIS till "poäng-vinsten"...spela roll att man inte vinner något DET ÄR JU ÄRAN MIN VÄN!! Toppenbra gjort!

Stor mega-snö-kram ;)

Lillnettan sa...

Åååh nu pillrade det till i magen! Vilken ära! :D Känner mig jättetacksam och underbart glad...stora kramar till dig tjejen. Spännande att få göra awarder och skicka vidare! KRAAAM!

Mrs X sa...

Men vilken rolig och gullig grej, har aldrig hört talas om KAOS-award tidigare! Det var verkligen snygga awarder som du knåpat ihop :)

Grattis till poängen i Poängjakten!! Din LO var ju bara SÅ snygg :)

Lycka till med rosorna, vi får väl se ett resultat sen?! Jag har själv inte gett mig på att prova än...

Karin sa...

vilka fina awards du har gjort ! =) Grattis till din placering i poängjakten, gillade din LO massor!

kram kram!

Cyllan sa...

Grattis till både placering i poängjakt och den fina KAOS-awarden du fick av Yoli.
Dina KAOS-awards blev ju kanonfina de med
Lycka till med blommorna
Kraaam C

Lotta sa...

Men Hallå.....HUR go får man va?? Du är ju bara föööör go:) Att du vill ge mig en....av alla härliga bloggare....så får jag en KAOS-award:) Göta Petter vad glad jag blir:) Ett mail är snaaart på väg till dig:)

Och du....Vad sa jag om ditt alster till Hobbyhuset?? Sa jag inte att det var det vinnande bidraget?? GRATTIS!!!!!! Helt klart rätt, din LO var grym!

Hoppas din Tisdag blir en bra tisdag:)
Kram från lilla mig:)

Susanne sa...

Gu, va mycket fint. Rosorna var ju jättesöta!!

Kram Susanne

Alex sa...

nämen vilken gullig grej med KAOS-awarder!!! :-) supersött!

o dina rosor är bara såååå läckra! e allt lite avis på dem! :-)

stort GRATTIS till vinsten! gillade din LO massor! fick mig å le o tänka på den fantastiska känslan man hade i magen på sin bröllopsdag. kände mig som en prinsessa! o jag kunde inte få nog av alla komplimanger! :-D lycka till i nästa deltävling! ska bli kul å se vad du ska hitta på!

Annika kort & gott sa...

Vilka härliga alster. Gillar absolut idén med att inte bara få en digital award, känns som det kommer ännu mer från hjärtat.

Anna sa...

Superfina alster du gjort! Ser med spänning fram emot ditt rosprojekt :O)

KramKram Anna

Sofie sa...

Superhärliga KAOS-awarder du har skapat! Tycker om färgkombinationerna och motiven. Och vilken rolig grej att få en award i brevlådan och inte bara via nätet. Måste också få gratulera till "vinsten" hos Hobbyhuset. Ha en bra dag! Kram Sofie

Yvonne sa...

Såå fin AWARD du fick.
STORT GRATTIS till vinsten glitter & glamor, jag sa ju att du skulle vinna =))
Tackar också för att du tittar in till mig och dina fina kommentarer. Ja jag har lite egen stil mot andra, har upptäckt det själv. Är en av få som inte är förtjust i Magnolia (rycker inte om att det är vingar på nästan alla). Tycker om numera att göra kort utan motivstämplar också.
Ha det gott!
Kram//Y