söndag 12 april 2009

Påskhälsning!


Hellooouuu alla bloggvänner!


Ett snabbinlägg från mig bara, vi ska strax iväg - igen! - hem till mamma och till lillsyrran som fyller år idag. Svårt att hitta på present till en modeälskande tonåring som är så snygg så man dånar. Hon har ju typ redan allt och lite till och är tyvärr inte intresserad av pyssel som storasyster... Av oss får hon iallafall ett hemmascrappat kort och jag har ett par smycken som jag tror kan passa till hennes stil. Får se vad det blir av'et!

Här bjussar jag på ett påskfoto av alla barnen med påskäggen från Mita. Btw - de sitter fortfarande och mumsar godis.... Ja, de fick förstås ät lite frukost innan de satte igång krängeriet... Men till jul och påsk får man mumsa lite extra i vår famlilj!



Kul att ni gillade min rockiga LO föresten, jag är själv lite förtjust i den. Tokgillar den stilen med trashigt, lite rått och coolt... *galen?*

See ya later!

Tjingeling!
/
Angelica

4 kommentarer:

Yvonne sa...

Åhh så mycket fint du gjort.
tackar för besök och kommentar i min blogg. Pyramidaskarna är jättelätta att göra, lättaste jag gjort.
Ha en fortsatt fin påsk!
Kramar//Y

Vera sa...

Nu ska du få höra :)

1. Era barn är ljuvligt söta och det vackra vädret gör att bilden blir xtra fin!

2. Din rock- LO är bara så frän!!! Du är så duktig så du vet nog inte om det själv!

3. Jag är glad för er skull att ni har förmånen att ha snälla, givmilda människor omkring er för det kan man verkligen behöva ha- i synnerhet nu i dessa tider!

4. Du får inte tro att vi som läser din blogg tycker att du är tjatig då du skriver om ditt "mående" för vore du tjatig så skulle vi väl inte orka komma tillbaka hit flera gånger i veckan?! Man MÅSTE få skriva om hur man mår, ett sätt att ventilera sig!

5. Tack för att du skriver dina "novell-kommentarer" i min blogg, blir alltid lika glad när jag ser dina skrivelser :)

Du är bra på att sprida glädje kring dig- det ska du ha klart för dig- sådetså :)

Ha det gott!
Stor kram/ Vera

Cyllan sa...

Måste spinna vidare på vad Vera skrev...
Tack för alla sköna kommentarer du lämnat efter dig i min blogg. Blir alltid glad av att läsa vad du skrivit och sugen på att svara tillbaka...hihiii

Jo du det kommer att bli svårt att välja ut en vinnare ifrån de 4:a bidragen men med lite hjälp ifrån mina döttrar så kanske jag klarar av det...hihii

Ja titta så fint du fick i din blogg...häftig look och rätt mycket du skulle jag gissa av LO:n du skapat. (Skit snygg by the way)

Sköt om dig och ha det gott
Kraaam C

Frida sa...

Vilka goa ungar!
Hoppas att du haft en riktigt härlig påskhelg med dina nära och kära!
Kram/Frida