lördag 11 april 2009

Vad dricker du öl ur? Plus kort, påskägg, mm. =)

Enkelt - ett glas, med öl! =) Ojoj vad finurlig jag var här då, eller hur! *fniss*



Nu kommer det bilder bild på påskharens presenter (från Mita och L) till mig och barnen! I nästa inlägg ska ni få se vår påskjakt och barnens överlyckliga miner!


Jag fick också veta lite mer om hur påskharen hittade hem till oss.... *ler* Det är även L's förtjänst liksom Mitas! Så ett stort tack till er bägge två! =)
Och L - dam är ett ord jag använder för att beskriva någon snällis som är äldre än mig, hade jag ansett att du var gammal hade du kanske råkat under namnet tant och det passar sig verkligen inte här tycker jag! *ler* Sådetså! =) Barnen hälsar till er bägge att de är superglada! =)




Barnens påskägg med både godis, roliga pennor och nyckelhalsband.


Mitt påskägg var fyllt med knappar, pärlor, bling, snören, blommor, chipboardsmärken, mm. Vilket godis va?!




Just nu håller jag som bäst på med en LO till HobbyHusets poängtävling, tema Rock/Pop. Jag hoppas jag hinner bli färdig ikväll och att den stämmer in under temat... Jaja, den som lever får se!

Tills vidare kan ni få se ett till kort jag gjort, ett litet Fika-kort!

Till tankebubblan och stämpeltexten har jag andvänt 3D-kuddar.

Insidan med en utklippt paj som doftar förföriskt och ska locka mottagaren med att komma på en fika! =)


Tjingeling!
/
Angelica

Inga kommentarer: