söndag 12 april 2009

Och awarderna går till.... *trumvirvel*



(Fick ju en award av Lotta häromdagen, sååå glad blev jag!)




.....







...för dessa glamourösa bloggar som ständigt ger inspiration till skapalusten. Vackra kort, Lo's, altrade ting och snygga foton. Tack för att ni visar så mycket fint i era bloggar! =)

Ja, egentligen vill jag ge till alla bloggarna som jag "stalkar", men det kommer mer sen, I promise! För det är inte bara dessa fem som ger mig grymt bra med inspiration - det är alla bloggarna jag besöker som tillsammans ger mig skaparlusta! Sådetså! Så ni som vill - känns er fria till att ta awarden med er!

Fler awarder är på G, fick två till innan idag och jag håller som bäst på att välja ut vilka de ska gå till! =)




3 kommentarer:

Karin sa...

Åååh! Söta du! Va snäll du är! Blir jätteglad! Tack snälla! =)

kraaaam!!

Tiggy sa...

Aw vad snällt. :)

~ Sophia ~ sa...

TACK!
Jag blev verkligen jätteglad...och stolt!
Tycker att det är såå kul att du kikar in hos mig och hittar inspiration.
Jag hälsar ofta på hos dig oxå men är sämre på att lämna kommentar...hmm..måste bättra mig = )

Tack än en gång!
KRAM!