måndag 13 april 2009

Nu ska här delas ut awarder till alla!

Fick två awarder av supergulliga Sofie (Tackelitack!) och nu är det dags att skicka dem vidare...

Jag ger dem till alla, ja precis alla. Men för att någon verkligen ska ta dem med sig så skriver jag ut några av er =)


För en mysig blogg som jag besöker i princip dagligen och jämt tar med mig ny inspiration därifrån så vill jag ge denna vidare till....



....












Så går vi vidare till nästa award:




För underbar support, mysiga bloggar och vackra alster. Bloggar som jag blir glad av att besöka och att få besök av! Denna går därför till....



.....














Tror jag fick med de flesta nu? Du som kikar in här utan att vara med på "listan" - var så god och ta awarden med dig! Det är ju tack vare, dig, besökarna som gör det roligt att uppdatera bloggen!




13 kommentarer:

Annica H sa...

Åh! Tusen tack! Du är för snäll! :)
Kram Annica H

Lillnettan sa...

Ååh, tack min lilla stalker! Gillar dig! :-D
Snokade förresten upp dig på BT igår kväll och såg alla fina bröllopsbilder i ditt galleri...tårtorna med noter...den vackra svartvita klänningen...aaah så vackert! Du gifte dig ju två dagar innan min födelsedag minsann! :-D
Schnyggt du pimpat bloggen förresten. Queen of Rock, yeay!
Stora kramar!

Cornelia sa...

Hej tjejen!
Vill tacka för alla underbart gulliga kommentar, som jag får av dej! Du måste vara en av mina allra flitigaste besökare, jag hinner knappt uppdatera förrän du har varit där och skrivit nåt rart... TACK än en gång!

Gillar det du gör, den rockiga LO-n, dina gulliga ungar med sina ägg...

Ha nu en riktigt härlig avslutning på helgen och glöm inte gå ut också, ifall nu solen skulle råka skina... fast själv sitter jag nog inne och ugglar vid pysselbordet, här i norr är det grått och trist!

Kram på dej!

M@gs sa...

Jättetack för awarden. Kram

Susan sa...

Jätte tack söta du!
Jag blev hur glad som helst!
Ha en härlig Annandag Påsk.
Kram!

Anna sa...

Tack underbara du! Och tack för alla underbara kommentarer du ger mej!

KramKram Anna

Lena50 sa...

Tack, snälla du, vad glad jag blev, men det är ju du som inbjuder till att ge goa komentarer och du verkar ha sån skaparlust, en glädje att få "besöka" dig!!!!:) Kram Lena

Lotta sa...

Men Du...hur gullig och go är inte Du då???:)Hur gullig och go som helst:) Tusen tack gumman.....vad glad jag blir.
Kramen

Mrs X sa...

ÅH, jag blir alldeles rörd!! Tack så himla mycket för min award - jag blev verkligen jätteglad!! Vill ge tillbaka den till dig, för jag tycker mycket om din blogg! :)

Cyllan sa...

Tusen TackeliTACK för awarden
Gillar ditt kort(tittar upp till inlägget över)och dina blommor. Såå bra att de inte blev som alla andras för nu blev de dina alldeles egna blomster.
Ha det gott och må skapar lusten hänga i lääänge
Kraaam C

Vera sa...

Tack gulle dig!!! Du är oxå en superduperblogg-kompis :) Ska komma ihåg att min allra första award fick jag av dig!

Nu ska vi bara se om jag är händig nog att skicka den vidare, börjar nog i en liten skala ;)

KRAMEN

Tesa/Therese sa...

Tusen tack för din award, vad glad jag blir. Kramar i massor

Tesa/Therese sa...

Tusen tack för din award, vad glad jag blir. Kramar i massor