tisdag 7 april 2009

Svartvit kavalkad och skaparlust! =)

Helt plötsligt sådär så fick jag bara en enorm lust till att skapa nu. Tror faktiskt att det beror till stor del av alla urgulliga kommentarer och mail som jag har ynnesten att motta härinne! =)
Ska se vad jag kan göra med skaparlusten. Ska iallafall knåpa ihop ett par grattiskort som behövs nu i slutet av påskveckan.

Annars har det inte hänt så mycket här, skapat lite fler svartvita, men inser att det var mest ett lyckokast med förra inläggsbilden - jag får helt enkelt inte till det lika snyggt igen. Fast det duger ändå visserligen. =)

Var hos en läkare idag, fortsatt sjukskrivning (till vilken nytta undrar jag? *himmlar med ögonen*), mer medicinering och ny kontakt med ätstörningsteamet samt fortsätta i överviktsgruppen och snart börja gå på självhjälpsgruppen. Ja, jag har att göra iallafall! =)
FK har fortfarande inte gett besked, men jag väntar mig knappast något positivt därifrån. Jag orkar knappt oroa mig ens. *ler snett*

Jaja, nu är det snart påsk och vi är bortbjudna både torsdag, lördag och söndag - skönt att slippa tänka på mat till familjen denna kommande helg, det blir billigare så. =)

Nä, nu ska jag ta tag i skaparnerverna - får se om jag hinner lägga ut det i bloggen sen!
Tills vidare - håll tillgodo med en svartvit kavalkad! =)

Mellisen Melinda coolar i soffan

Äldsta dottern Jennifer i pysslartagen

Jag - igen - ni måste vara trötta på detta fotot *skratt* men det är det enda självporträttet som jag är riktigt nöjd med, därav alla olika varianter på det. =)


Charlie i samma pose som förra inläggsbilden, dock ler han lite här och jag fick inte till det riktigt lika bra som den förra bilden.


Charlie på vår gata, han ser liksom så cool ut på något sätt (ja, jag är partisk, I know!)=)



Tjingeling!
/
Angelica






3 kommentarer:

Lena50 sa...

Härliga foton, det är så snyggt i svart/vitt, My min dotter fotar mycket och jättebra, jag fotar oxå, men är inte så bra...hmmmm
Ja My fyller år 4 april, och visst är det härligt med ett vårbarn, jag har ett sommarbarn (Lotta) en höstbarn(Lina) och så My då.
Ja det var en härlig dag att fylla år på, men vi ska fira henne "riktigt" på påskafton.
Jag förstår att du gillar det fotot på dig, så vackar ögon du har!!Kram Lena

Susan sa...

Tänk om jag kunde få yttepytte av din kreativitet - vilka underverk jag skulle kunna skapa!

pysselninjangittan sa...

Skryt hur mkt du vill över fotot på dig, det är jättesnyggt :)
Jag har ju mitt med mig överallt, med mitt tillmålade älva öra (gjort i PS)
:)